Tuesday, November 08, 2005

Siilitalon rakentamista

Vielä 3 päivää. Vaikka olen yrittänyt saada Mikon töihin jo aiemminkin, vasta tänään jatkoimme siilitalon remonttia. Emme saaneet kovin paljon aikaiseksi kun jo huomasimme, että ensin tarvitaan vierailu rautakauppaan. Onnistuin kuitenkin saamaan päähäni siilitalon yläkerran lattialevyn. Suurta kuhmua ei taida onneksi tulla. Nyt talon ovet voi sentään avata ilman, että tarvitsee pelätä hyllyjen putoamista alas. Huomenna menemme hankkimaan rimaa hyllyjen ja ramppien kiinnittämiseen, mutterin juoksupyörään ja jotain viritelmiä vielä sinne sun tänne… Puhallushiekkaakin täytyy muistaa hankkia.

Taisin myös vähän mokata sahaamalla pisimmän rampin puoliksi. Se olisi ehkä ollut tarpeeksi pitkä alimpaan kerrokseen laskeutumiseen. Mutta nyt se on joka tapauksessa kahtena kappaleena joten ei auta muu kuin pysyä aiemmassa (huom. Minun) suunnitelmassani rakentaa välitasanne alakertaan. Sitten pitäisi vielä tehdä oviaukko talosta pois. Saa nähdä miten sekin tehdään…

Siilifoorumilta ei löydy enää juurikaan uutta asiaa minulle, olen lukenut jo lähestulkoon kaiken. Sen sijaan olen nykyään siirtynyt kuvagalleriaan. Harmi vain, että eepeet ovat niin harvinaisia, vain muutamalla on kuvia ep siileistään. Vaikka ovathan nämä paljon suloisempia hassunkurisine korvineen. Olen hyvin täydellisesti vakuuttunut siitä, että juuri ep on meille paras siili. Jack, tai siis tuleva Arthurimme :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home